Tuesday, June 7, 2011

ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြကုိ ခြင့္မျပဳပါနဲ႔

6/4/11
ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြကုိ ခြင့္မျပဳပါနဲ႔



က်ေနာ့္အလုပ္ထဲမွာ ဗမာဆုိလုိ႔ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္းပဲရွိတယ္။ အမ်ားစုက အျဖဴေတြ။ ဂ်ာမနီ၊ ဂ်ပန္ နဲ႔ ေတာင္အာဖရိက Geologists ေတြရွိတယ္။ က်ေနာ္ Core Yard လုိ႔ေခၚတဲ့ ေက်ာက္ေတြကို တုိင္းထြာ၊ ျဖတ္ေတာက္ မွတ္တမ္းတင္တဲ့ အလုပ္ကုိ တစ္ေယာက္တည္း တခါတေလလုပ္တယ္။

ပ်င္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ျမန္မာသီခ်င္းနားေထာင္ျဖစ္တယ္။ အထူးသျဖင့္ သႀကၤန္သီခ်င္းေပါ့။ က်ေနာ္ႀကိဳက္တဲ့သီခ်င္းကလည္း သုံးပုဒ္ေလာက္ပဲရွိတယ္။ စုိးလြင္လြင္ရဲ ့သီခ်င္းနဲ ့ ၿမိဳ ့မၿငိမ္းရဲ ့သီခ်င္းေတြပဲ။ အၿမဲတမ္း ဒီသီခ်င္းေတြပဲ က်ေနာ္နားေထာင္ေနေတာ့ ကိုယ့္ေဘးမွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ Geologists ေတြက ေမးတယ္။ က်ေနာ္နာမည္က ဘုိလုိဆုိရင္ Phone လို႔ေခၚတယ္။ အျဖားစြပ္ၿပီးေခၚတာေပါ့။

"ေဟး...ဖုန္း...မင္းကုိၾကည့္ရတာ မင္းနားေထာင္တဲ့သီးခ်င္းက သုံးပုဒ္ပဲရွိတယ္ထင္တယ္တဲ့..."

က်ေနာ္လည္း ရက္စ္လုိ႔ပဲ ေျဖခဲ့မိတယ္။ သူတုိ႔က်ေနာ္ ခံစားခ်က္ကုိ သူတုိ႔မသိၾကဘူးဆုိေတာ့ ရက္စ္လုိ႔ေျဖတာ အေကာင္းဆုံးပဲ။

က်ေနာ္ သူတုိ႔ေရွ ့မွာ တျခားသီခ်င္းေတြကို နားမေထာင္ရဲဘူး။ ျမန္မာသီခ်င္းေတြကုိ ေျပာတာပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ရွက္လုိ႔ပါ။ အရင္တုန္းက သူတုိ႔ေရွ ့မွာ ေလးျဖဴ၊ အငဲ သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္မိတယ္။ အာဇာနည္တုိ႔လည္းပါတာေပါ့။

တေန႔ေတာ့ သူတုိ႔သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေဘးက က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း အဂၤလိပ္တစ္ေကာင္ကေျပာတယ္။

"ေဟ့..ဖုန္း ဒီသီခ်င္းကို ငါၾကားဘူးတယ္တဲ့။ မင္းတုိ ့သီခ်င္းေတြကို ဖ်က္ေနတာလားလုိ႔ေမးတယ္"

က်ေနာ္အေတာ္ရွက္သြားတယ္။

အဲဒိကတည္းကစၿပီး က်ေနာ္သီခ်င္းနားေထာင္ရင္ ကုိယ္ပုိင္သံစဥ္ေတြကိုပဲ နားေထာင္မိေတာ့တယ္။

လူမ်ဳိးျခားေတြရဲ ့အေရွ ့မွာေကာ္ပီသီခ်င္းေတြကုိ နားမေထာင္ရဲဘူး။ တအားရွက္တယ္။ ျမန္မာလူမ်ဳိးဆုိတဲ့ သိကၡာကုိ မက်ေစခ်င္ဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ က်ေနာ္နားေထာင္ရင္ ျမန္မာသံစဥ္နဲ႔ ကုိယ္ပုိင္သီခ်င္းေတြကုိ ေရြးၿပီး လူမ်ဳိးျခားေတြအေရွ ့မွာ နားေထာင္မိေတာ့တယ္။ အိမ္မွာဆုိရင္ က်ေနာ္အားလုံးကို နားေထာင္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒါနဲ႔ပက္သက္ၿပီး က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာကုိ ဒီေနရာကေန အဆုိေတာ္ေတြသိေအာင္ေျပာခ်င္ပါတယ္။ အဓိက အစုိးရကုိေျပာခ်င္ပါတယ္။

က်ေနာ္သာ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးျဖစ္ရင္ ဆင္ဆာဘုတ္အဖြဲ႔ကို ျပင္မယ္။ ေပၚလစီကိုျပင္မယ္။ ဘယ္လုိျပင္မလဲဆုိေတာ့ ေကာ္ပီသီခ်င္းေတြမွန္သမွ် ပိတ္မယ္။

ေကာ္ပီဆုိတာ အေခ်ာင္ႏုိက္တဲ့ဟာျဖစ္ပါတယ္။ သူမ်ားေတြအပင္ပန္းခံၿပီး ဖန္တီးထားတာကုိ ကိုယ္က အလြယ္တကူခုိးယူတယ္။ ဒါမေကာင္းဘူး။ သိကၡာက်တယ္။ကိုယ့္အရည္အေသြးက်ေစတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ေတာ့ ေကာ္ပီကူးလည္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ႏုိင္ငံျခားမွာဆုိရင္ တရားစြဲတာခံရမယ္။ ေလွ်ာ္ေၾကးေပးရမယ္။ ေထာင္က်ခံရမယ္။

အခုက်ေတာ့ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာနအလုပ္က ႏုိင္ငံေရးေလာက္ပဲ အဓိက တုိက္ကတ္ထားတယ္။ ငါတုိ႔ထိရင္ ငါတုိ႔ပိတ္မယ္။ ဒီေလာက္ပဲ ေတြးႏုိင္တဲ့အုံးေႏွာက္ျဖစ္ေနတယ္။ အခုေကာ္ပီဆုိတဲ့ ကိစၥကမွ တမ်ဳိးသားလုံးရဲ ့သိကၡာကို က်ေစတယ္။ အထင္ေသးတာခံရတယ္။ မင္းတုိ႔ ျမန္မာေတြက အုံးေႏွာက္မရွိေတာ့ဘူးလားဆုိၿပီး ကဲ့ရဲ ့တာခံရတယ္။

က်ေနာ္သာ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးျဖစ္ရင္ေတာ့ ကုိယ္ပုိင္ဟန္၊ ကိုယ္ပုိင္သံစဥ္ကုိ မဖန္တီးႏုိင္သမွ် ဘယ္ေတာ့မွ ေတးသီခ်င္းထုတ္ခြင့္မေပးဘူး။ ဒါမွ ျမန္မာ့ဂီတ တုိးတက္မွာေပါ့။ အခုၾကေတာ့ ဟုိဟာလည္း ေကာ္ပီ၊ ဒါလည္း ေကာ္ပီ။

နားေထာင္တဲ့ လူေတြထဲမွာ လူမ်ဳိးစုံရွိတယ္။ သတိထားၿပီး ဆင္ခ်င္ၾကပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။ လူမ်ဳိးျခားေတြရဲ ့ေရွ ့မွာ ျမန္မာသီခ်င္းကုိ ရဲရဲ၀့ံ၀ံ့ နားေထာင္ခ်င္ပါတယ္

No comments:

Post a Comment