Sunday, June 12, 2011

ရခိုင္ႏွင့္ ကရင္ေတာ္လွန္ေရး သမား ၃၁ ဦးကို ျမန္မာ မိသားစုမ်ားက ေဒလီတြင္ ဂုဏ္ျပဳ

News Date:6/10/2011
ရခိုင္ႏွင့္ ကရင္ေတာ္လွန္ေရး သမား ၃၁ ဦးကို ျမန္မာ မိသားစုမ်ားက ေဒလီတြင္ ဂုဏ္ျပဳ


ေထာင္ထဲမွ မ်ားမၾကာခင္ လႊတ္ေျမာက္လာသူ ရခိုင္ႏွင့္ ကရင္ ၃၁ ဦးကို ယမန္ေန႕ ညေနပိုင္းက နယူးေဒလီျမိဳ႕တြင္ ဂုဏ္ျပဳပဲြ တရပ္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။



31-comrades

အဆုိပါ ဂုဏ္ျပဳပြဲကုိ နယူးေဒလီရွိ ရခိုင္မိသားစုမ်ားႏွင့္ ျမန္မာ မိသားစုမ်ားက စုေပါင္းျပီး ဟိုတည္ ခန္းမ တစ္ခုတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ အခမ္းအနားသုိ႕ ကုလသမဂၢမွ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ အမ်ိဳးသား ညြန္႕ေပါင္းအစိုးရ အဖြဲ႕မွ ၀န္ၾကီးမ်ား၊ သူတို႕ လႊတ္ေျမာက္ေရး အတြက္ အက်ိဳးေဆာင္ေပးခဲ့သူ အိႏၵိယမွ ေရွ႕ေနမ်ားႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ား၊ ရခိုင္ေခါင္းေဆာင္မ်ား၊ ခ်င္းအမ်ိဳးသား အမ်ိဳးသမီးမ်ား စုစုေပါင္း ၁၀၀ ေက်ာ္ခန္႕ တက္ေရာက္ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ဂုဏ္ျပဳပြဲကို တက္ေရာက္ခဲ့သူ ကိုဓညလင္းက သူတို႕ ဂုဏ္ျပဳပြဲႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ယခုကဲ့သို႕ ေျပာသည္။

" က်ေနာ္တို႔ ၃၁ ေယာက္ကို ေထာင္ထဲက ၁၃ ႏွစ္ ၾကာမွ လြတ္လာတဲ့ အတြက္နဲ႕ ဒီ နယူး ေဒလီ မွာရိွတဲ့ ရခိုင္ကြန္ျမဴနတီ အဖဲြ႕စည္းနဲ႕ ဗမာ ကြန္ျမဴ နတီ အဖဲြ႕စည္းေတြက ဝိုင္းဝန္းျပီးေတာ့ ဂုဏ္ျပဳပြဲ က်င္းပ ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး ဂုဏ္ျပဳပဲြ အျပင္ က်ေနာ္တို႔ကလည္း က်ေနာ္တို႔ ၃၁ ေယာက္ လြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္ အႏွစ္ႏွစ္ အလလက ၾကိဳးပမ္းေပးတဲ့ ပုဂၢဳလ္ေတြ၊ ႏိုင္ငံေရး အဖဲြ႕စည္းေတြ အားလံုးကို က်ေနာ္တို႔ကလည္း ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာၾကားတဲ့တြက္ သူတို႕ကိုလည္း ဂုဏ္ျပဳရာ ေရာက္တဲ့အတြက္ ဒီဂုဏ္ျပဳပဲြဟာ က်ေနာ္တို႔တေတြကိုသာ ဂုဏ္ျပဳတာမဟုတ္ဘဲ က်ေနာ္တို႔ကို ကူညီတဲ့ သူေတြကို ဂုဏ္ျပဳတဲ့ပဲြ ဆုိရင္လည္း မမွားပါဘူး"

ဂုဏ္ျပဳပဲြႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ခံစားရမူႏွင့္ သူ၏ အျမင္ကိုလည္း ယခုကဲ့သို႕ ေျပာသည္။

" ဒီဂုဏ္ျပဳပဲြနဲ႕ ပတ္သက္ျပီး က်ေနာ္တို႔ အတိုင္းထက္ အလြန္ လိူက္လိူက္လဲွလွဲနဲ႕ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ ခံစားရပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဂုဏ္ျပဳပဲြမွာ က်ေနာ္တို႔ တေယာက္ခ်င္းက ဂုဏ္ျပဳ စကား ေျပာၾကားပါတယ္။ ဓာတ္ပံုေတြ ရိုက္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ေတြ ေထာင္ထဲမွာ ၾကံ႕ၾကံ႕ခံျပီး ေနခဲ့တဲ့ အတြက္ က်ေနာ္တို႕ကို ႏွစ္ရွည္လမ်ား အက်ဥ္းက်ခံေနရသူမ်ားအျဖစ္နဲ႕ ေတာ္လွန္ေရး ႏိုင္ငံေရး သမားေတြ အျဖစ္ အသိမွတ္ျပဳတဲ့ အတြက္ က်ေနာ္တို႔ ေတာ္ေတာ္လည္း ဝမ္းေျမာက္ မိပါတယ္။ ဂုဏ္ျပဳပဲြမွာ က်ေနာ္တို႔ကို ခ်ီးက်ဴး စကား ေျပာၾက ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး အခုနားကေျပာသလို ဒီလူေတြ အေနနဲ႕ အခုလို ျပဳလုပ္တာဟာလည္း က်ေနာ္တို႔ လြတ္ေျမာက္လို႔ ဒီေနရာမွာရိွတဲ့ ရခိုင္၊ဗမာ အဖဲြ႕စည္းေတြက ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ် ၾကိဳဆိုၾကတာေတြ ရွိတဲ့ အျပင္ အဲဒီ လူေတြ အတြင္းမွာလည္း စည္းလံုး ညီညြတ္မႈကို ရရိွေစတယ္ဆိုတာကို ေတြ႕ရတဲ့ အတြက္ ၀မ္းသာ စရာေကာင္းပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ လြတ္ေျမာက္လာျခင္းသည္ က်ေနာ္တို႔ တခုတည္း လြတ္ေျမာက္ျခင္း မဟုတ္ဘဲနဲ႕ အားလံုး ရခုိင္၊ ဗမာ ကြန္ျမဴနတီ တခုလံုး စည္းလံုး ညီညြတ္မႈကို ရရွိေစတယ္လို႔ က်ေနာ္ျမင္ပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။

ဂုဏ္ျပဳပြဲတြင္ တက္ေရာက္လာသူမ်ားက မိန္းခြန္းမ်ား အသီးသီး ေျပာဆိုၾကျပီး သက္ဆိုင္ရာ အမ်ိဳးသား သီခ်င္းမ်ားကိုလည္း သီဆိုခဲ့ၾကသည္ဟု သိရသည္။

http://www.narinjara.com/detailsbur.asp?id=3237

No comments:

Post a Comment