Monday, October 10, 2011

ထူးျခားမႈမရွိရင္ ႏႈတ္ထြက္မယ္လို႔ ရခိုင္ဝန္ႀကီး ေျပာဆို


2011-10-08   RFA

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔မွာ ပါဝင္တဲ့ ရခိုင္ တိုင္းရင္းသားေရးရာ ဝန္ႀကီး ဦးေဇာ္ေအးေမာင္က သူ႔အေနနဲ႔ အခုအခ်ိန္အထိ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ဘာမွမရရွိဘဲ တကယ္လို႔ ေနာက္ထပ္ ၆ လ ေစာင့္ၾကည့္လို႔မွ ထူးျခားမႈ မရွိရင္ ဝန္ႀကီးအျဖစ္က ႏႈတ္ထြက္မယ္လို႔ ဒီကေန႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။

ဒီအေျခအေနေတြေၾကာင့္ သူ႔အေနနဲ႔ တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရ ဝန္ႀကီးရာထူးကေန ႏႈတ္ထြက္မွာျဖစ္ေပမယ့္ လႊတ္ေတာ္အမတ္တဦး အေနနဲ႔ေတာ့ ဆက္လက္ ရပ္တည္မယ္လို႔ ဦးေဇာ္ေအးေမာင္က ေျပာပါတယ္။

“က်ေနာ္ အခု ၆ လရွိၿပီ၊ က်ေနာ္ ခံစားရတာ မခံစားႏုိင္ေတာ့ဘူး။ ေနာက္ ၆ လ မထူးရင္ ႏႈတ္ထြက္ေတာ့မယ္။ ဖြဲ႔စည္းပံုကိုင္ၿပီး က်မ္းက်ိန္ၿပီး လုပ္တဲ့ အစိုးရအဖြဲ႔က ဖြဲ႔စည္းပံုကို မလုိက္နာေတာ့ က်ေနာ္က နစ္နာေနရတယ္။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္လည္း ၾကာၾကာမခံႏုိင္ဘူးေလ။ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒႀကီးကို ေလးစား လုိက္နာသင့္တယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ မေလးစား မလုိက္နာရင္ေတာ့ က်ေနာ္လည္း မလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး”

ဦးေဇာ္ေအးေမာင္ဟာ ရခိုင္တုိင္းရင္းသားမ်ား တိုးတက္ေရးပါတီ RNDP ကေန ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးမွာ ေရြးခ်ယ္ခံခဲ့ရၿပီး ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔မွာ ရခိုင္တုိင္းရင္းသားေရးရာ ဝန္ႀကီးအျဖစ္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ေနပါတယ္။

No comments:

Post a Comment